"Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie" to książka przeznaczona zarówno dla profesjonalnych grafików i animatorów, jak i hobbystów. Mogą z niej korzystać nawet nowicjusze w dziedzinie grafiki 3D. Książka, krok po kroku objaśnia, jak tworzyć w pełni profesjonalne modele postaci. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na następujące pytania:
Jakie są zasady działania programu?
Jak przystosować do swych potrzeb interfejs użytkownika?
Jak posługiwać się oknami Hypergraph i Hypershade?
Jak tworzyć fotorealistyczne modele na potrzeby gier komputerowych, filmu i telewizji?
Jak edytować obiekty NURBS oraz obiekty siatkowe?
Jak rzeźbić i edytować obiekty za pomocą pędzli (Artisan)?
Na załączonym CD-ROM-ie znalazły się pliki, potrzebne do wykonania wszystkich ćwiczeń, animacje i kolorowe ilustracje, które pomogą użytkownikowi prześledzić instrukcje autorów. Prócz tego -- skrypty MEL oraz premiowe obrazy i animacje.
Doskonałą rekomendacją książki mogą być jej twórcy:
Perry Harovas zajmuje się animacją i efektami wizualnymi od dziesięciu lat. Współpracował przy tworzeniu wielu filmów, m.in. "Commandments", "Crossworlds" oraz "Not of This Earth". Prowadzi w Bostonie firmę The Lighthouse, specjalizującą się w efektach specjalnych i postprodukcji.
John L. Kundert-Gibbs jest kierownikiem Multimedia Arts&Sciences Major na Uniwersytecie Północnej Karoliny, w Asheville. Jest autorem wielu publikacji dotyczących grafiki 3D, projektantem multimedialnej oprawy przedstawień teatralnych, animatorem i kompozytorem.
Peter Lee pracował dla Columbia Tristar przy "The Nuttiest Nutcracer", a także przy wielu reklamach telewizyjnych wykonywanych dla YTV. Obecnie zatrudniony jest w Command Post/Toybox w Toronto, w Kanadzie.
Informacje dodatkowe o Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2000-11-17
Kategoria: Poradniki
ISBN:
8371972830
Liczba stron: 320
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,