Okładka książki - Markowa obsługa klientów

Markowa obsługa klientów


Ocena: 0 (0 głosów)
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie

Informacje dodatkowe o Markowa obsługa klientów:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788376015750
Liczba stron: 236

więcej

Kup książkę Markowa obsługa klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Markowa obsługa klientów - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy