Marketing wartości

Ocena: 0 (0 głosów)
Peter Doyle w swej książce dowodzi konieczności nowego spojrzenia na cel marketingu. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Książka składa się z trzech części. W części I omówiono podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem wartości. W części II skupiamy się na zagadnieniu tworzenia strategii wzrostu, dzięki którym powstaje wartość. Końcowa część książki poświęcona jest omówieniu wdrażania nowych strategii prowadzących do tworzenia wysokiej wartości. Do lektury książki zachęcają: syntetyczna podręcznikowa forma, trafne ułożenie zagadnień i duża komunikatywność.

Informacje dodatkowe o Marketing wartości:

Wydawnictwo: Felberg
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-88667-22-X
Liczba stron: 420

więcej

Kup książkę Marketing wartości

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing wartości - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy