Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Ocena: 0 (0 głosów)
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej – koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konk

Informacje dodatkowe o Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7426-473-0
Liczba stron: 376

więcej

Kup książkę Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy