Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Ocena: 0 (0 głosów)
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej – koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konk

Informacje dodatkowe o Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7426-473-0
Liczba stron: 376

więcej

Kup książkę Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Nowe życie Kariny
Marta Nowik
Nowe życie Kariny
Alfabet polifoniczny
Tomasz Jastrun ;
Alfabet polifoniczny
Formuła Elli
Agnieszka Rautman-Szczepańska ;
Formuła Elli
Śpiew morzycy
Jagna Rolska ;
Śpiew morzycy
Nasze światy
Claudia Moonever
Nasze światy
Cienie dawnych grzechów
Mieczysław Gorzka ; Michał Śmielak ;
Cienie dawnych grzechów
Megamonstrum
David Walliams ;
Megamonstrum
Gra o serce
Katarzyna Białkowska
Gra o serce
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy