W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-proft oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-proft czy też organizacji "niekomercyjnej" staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć, defnicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania organizacji non-proft. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego.
Informacje dodatkowe o Marketing w organizacjach non-profit:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
978-83-7251-717-3
Liczba stron: 232
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,