Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Ocena: 0 (0 głosów)
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach: reklama internetowa, standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej, cele i efektywność reklamy, sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową, sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu, marketing oparty na wynikach, działanie programów partnerskich, metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie, metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.

Informacje dodatkowe o Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-10-04
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371975104
Liczba stron: 152

więcej

Kup książkę Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy