Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć,
w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające.
W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno
działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty
przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej,
koncentrując się na następujących zagadnieniach:
reklama internetowa,
standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
cele i efektywność reklamy,
sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
marketing oparty na wynikach,
działanie programów partnerskich,
metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
Informacje dodatkowe o Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-10-04
Kategoria: Poradniki
ISBN:
8371975104
Liczba stron: 152
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,