Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Ocena: 0 (0 głosów)
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach: reklama internetowa, standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej, cele i efektywność reklamy, sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową, sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu, marketing oparty na wynikach, działanie programów partnerskich, metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie, metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.

Informacje dodatkowe o Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-10-04
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371975104
Liczba stron: 152

więcej

Kup książkę Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy