Marketing usług turystycznych

Ocena: 0 (0 głosów)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:podstawy teoretyczne i terminologię,funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,działalność marketingową na docelowym rynku,badania marketingowe w turystyce,analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą:dostosowanie do programów nauczania,logiczna struktura i jasność wykładu,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.

Informacje dodatkowe o Marketing usług turystycznych:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788301152963
Liczba stron: 216

więcej

Kup książkę Marketing usług turystycznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing usług turystycznych - opinie o książce

Inne książki autora
Ekonomika turystyki
Panasiuk Aleksander (red.)0
Okładka ksiązki - Ekonomika turystyki

Podręcznik akademicki do ekonomiki turystyki, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, oraz na kierunkach ekonomicznych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy