Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:podstawy teoretyczne i terminologię,funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,działalność marketingową na docelowym rynku,badania marketingowe w turystyce,analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą:dostosowanie do programów nauczania,logiczna struktura i jasność wykładu,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.
Informacje dodatkowe o Marketing usług turystycznych:
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
9788301152963
Liczba stron: 216
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,