Marketing usług turystycznych

Ocena: 0 (0 głosów)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:podstawy teoretyczne i terminologię,funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,działalność marketingową na docelowym rynku,badania marketingowe w turystyce,analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą:dostosowanie do programów nauczania,logiczna struktura i jasność wykładu,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.

Informacje dodatkowe o Marketing usług turystycznych:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788301152963
Liczba stron: 216

więcej

Kup książkę Marketing usług turystycznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing usług turystycznych - opinie o książce

Inne książki autora
Ekonomika turystyki
Panasiuk Aleksander (red.)0
Okładka ksiązki - Ekonomika turystyki

Podręcznik akademicki do ekonomiki turystyki, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, oraz na kierunkach ekonomicznych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy