Okładka książki - Marketing technologii społecznych

Marketing technologii społecznych


Ocena: 0 (0 głosów)
Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy? Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego - wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm po

Informacje dodatkowe o Marketing technologii społecznych:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788361040729
Liczba stron: 348

więcej

Kup książkę Marketing technologii społecznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing technologii społecznych - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy