Marketing Principles & Best Practices 3e

Ocena: 0 (0 głosów)
Covers the core concepts: product, pricing, promotion and distribution decisions froma managerial perspective and includes customer relationship management and technology.

Informacje dodatkowe o Marketing Principles & Best Practices 3e:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-324-22518-1
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Marketing Principles & Best Practices 3e

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing Principles & Best Practices 3e - opinie o książce

Inne książki autora
First Exposure to Emergency Medicine Clerkship
Hoffman0
Okładka ksiązki - First Exposure to Emergency Medicine Clerkship

Written for clerks beginning their rotation, this handbook profiles the practice of emergency medicine, describes the procedures involved, and offers guidance...

C# Programming Evolution
Hoffman0
Okładka ksiązki - C# Programming Evolution

Readers learn real-world techniques in context and get a production quality application to use as a starting point for their own projects. Experience with...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy