Okładka książki - Marketing na rynku instytucjonalnym

Marketing na rynku instytucjonalnym


Ocena: 0 (0 głosów)
W książce Autorzy w sposób kompleksowy przedstawili zagadnienia marketingu przedsiębiorstw działających na rynku odbiorców instytucjonalnych (tzw. business-to-business). Omówili specyfikę marketingu business-to-business i współczesne trendy w tej dziedzinie, przedstawili warunki działania na rynku odbiorców instytucjonalnych, proces podejmowania decyzji strategicznych, stosowane instrumenty marketingowe oraz aspekty organizacyjne, specyficzne dla marketingu na rynku przedsiębiorstw

Informacje dodatkowe o Marketing na rynku instytucjonalnym:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-208-1437-5
Liczba stron: 412

więcej

Kup książkę Marketing na rynku instytucjonalnym

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing na rynku instytucjonalnym - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy