Marketing internetowy z płytą cd

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line; - specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach; - strategie marketingowe; - podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu; - etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci. Do książki dołączona jest płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.

Informacje dodatkowe o Marketing internetowy z płytą cd:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-01146-34-6
Liczba stron: 124

więcej

Kup książkę Marketing internetowy z płytą cd

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing internetowy z płytą cd - opinie o książce

Reklamy