Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył. Formy reklamy w wyszukiwarkach Korzystanie z usług firm zewnętrznych Inne formy reklamy internetowej Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności Reklama płatna w Google AdWords Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących Analiza kampanii internetowej Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję.
Informacje dodatkowe o Marketing internetowy w wyszukiwarkach:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
83-246-0254-2
Liczba stron: 344
Sprawdzam ceny dla ciebie ...