Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka "Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach" to publikacja skierowana głównie do branży edukacyjnej z naciskiem na korepetytorów oraz szkoły prywatne. Przykłady omówione w e-booku bazują bowiem właśnie na promocji usług z tej branży, jednak z informacji zawartych w tej publikacji swobodnie skorzystają także inne branże.

Z e-booka tego czytelnik dowie się:

- w jaki sposób samodzielnie i niskobudżetowo stworzyć prostą stronę firmową;,
- jakich zasad trzymać się podczas prowadzenia działań w social mediach z naciskiem na portale Facebook i YouTube,
- jak budować własną markę poprzez dzielenie się wiedzą z odbiorcami,
- z jakich narzędzi korzystać, aby zaplanować i opracować wartościowe i merytoryczne treści na stronę, blog bądź e-booka,
- jak samodzielnie, z pomocą prostych narzędzi, tworzyć kreacje reklamowe.

Informacje dodatkowe o Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: 2022-07-20
Kategoria: Poradniki
ISBN: b.d
Liczba stron: 234

więcej

Kup książkę Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach - opinie o książce

"(…) marketing to worek, z którego możesz czerpać garściami, by wznieść swoją firmę czy usługi na wyżyny".


Nie od dzisiaj wiadomo, że bez dobrego marketingu obejmującego skuteczną promocję, nie osiągnie się zamierzonego celu pod postacią zbudowania odpowiedniego wizerunku i w konsekwencji, komercyjnego sukcesu. I nie ma znaczenia to, czy produktem, jaki chcemy sprzedać będzie książka czy też usługa edukacyjna. Marketing to podstawa, co dogłębnie uświadamia ten właśnie e-book, uniwersalny w swojej treści, pełen przydatnej wiedzy.

"Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach" to publikacja autorstwa Marty Gryszko, Magdaleny Procyszyn-Florczyk, Małgorzaty Plony i Marcina Wójcika. E-book składa się z dziewięciu głównych rozdziałów dotykających w swojej istocie zagadnienia marketingu internetowego w edukacji obejmującego social media, różnego rodzaju kampanie, pozycjonowanie oraz tworzenie odpowiednich grafik.

Jeśli posiadasz praktyczną wiedzę to już połowa sukcesu, a jeśli dzięki niej wiesz, gdzie szukać, jak szukać i kiedy szukać to nic nie stoi na przeszkodzie, aby zacząć realizować swój cel. Dzięki tej publikacji, wszystko to dostajesz, a nawet więcej, bo pod kompleksowym wymiarem e-booka kryje się również przeświadczenie jej autorów, że dosłownie każdy poradzi sobie z opanowaniem praktycznych podstaw marketingu internetowego w sferze edukacyjnej. A to niezwykle ważne, gdyż ogrom wiedzy zawartej w książce może początkowo onieśmielać.

Książka ta to przede wszystkim praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak poruszać się obecnej internetowej rzeczywistości, aby promować swoje edukacyjne produkty i usługi. Autorzy przystępnie, z wykorzystaniem słownictwa odpowiedniego dla przeciętnego odbiorcy oraz wplecionych w treść screenów z ukazanych działań, tłumaczą zawiłości tego właśnie świata. Świata stron www, content marketingu, social mediów, kampanii reklamowych, przydatnych narzędzi czy też tworzenia grafiki. Jak widać, zakres tematyczny tego e-booka jest bardzo szeroki, co zdecydowanie przemawia za sięgnięciem po tę publikację. Możliwość korzystania z tak ogromnej wiedzy ulokowanej w jednym miejscu oszczędza bowiem czas i energię, którą lepiej zużyć na promowanie swojej działalności.

Jestem przekonana, że "Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach" to książka, jakiej targetem będą zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z promowaniem się w sieci, jak i te, które znają już tę tematykę. Twierdzę tak, gdyż jako osoba z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu internetowego, kilkakrotnie byłam zaskakiwana jakością wiedzy, jaką zaserwowali mi autorzy. Z e-booka dowiedziałam się bowiem o kilku ciekawych narzędziach, o jakich istnieniu nie miałam wcześniej pojęcia, a także wzbogaciłam swoją wiedzę w temacie pisania komunikatów prasowych i tworzenia reklam na Facebooku. Dla osób działających stricte w edukacji, niezwykle wartościowym okaże się z pewnością rozdział o rentownych kampaniach banerowych w serwisie e-korepetycje.net.

W e-booku pojawia się bardzo mądre stwierdzenie mówiące o tym, że zaufanie klientów buduje się bardzo długo, ale stracić można je bardzo szybko. I o tym w głównej mierze jest ta publikacja, która po pierwsze, przekaże wam wiedzę na temat tego, jak to zaufanie pozyskać, a przy tym ustrzeże przed popełnieniem wielu błędów. To książka, do której warto wielokrotnie wracać podczas podejmowania swoich działań w obszarze marketingu internetowego.

Link do opinii
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy