Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Ocena: 0 (0 głosów)

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.

Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.

Mark Jeffery jest dyrektorem ds. inicjatyw technologicznych oraz starszym wykładowcą w Center for Research in Technology przy Kellogg School of Management. Kieruje tam kilkoma programami menedżerskimi poświęconymi m.in. strategicznemu marketingowi opartemu na danych oraz uzyskiwaniu wartości strategicznej z IT. Jest również dyrektorem zarządzającym w firmie Agile Insights LLC, oferującej usługi konsultingowe w zakresie marketingu i technologii. Mark Jeffery to także laureat Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Informacje dodatkowe o Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2014-11-26
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324693368
Liczba stron: 320

więcej

Kup książkę Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy