Managing the Sales Force

Ocena: 0 (0 głosów)
This book highlights the importance of the salesperson in any organization and approaches the sales management function from a motivational standpoint. Drawing extensively from his personal and research experience, the author creates an easy-to-apply frameworks for various sales management functions. Managing Your Sales Force: - takes an integrated look at management decisions, both strategic and operational, and works out the motivators for each from a sales force perspective; " emphasises the need for managers to motivate their staff, beyond the commonly used monetary incentives; " highlights the importance of the behavioural transactions that have to take place for a sale to be successful; " stresses the need to devise appropriate training programmes for individuals within any sales team.

Informacje dodatkowe o Managing the Sales Force:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3495-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Managing the Sales Force

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Managing the Sales Force - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy