Managing the Sales Force

Ocena: 0 (0 głosów)
This book highlights the importance of the salesperson in any organization and approaches the sales management function from a motivational standpoint. Drawing extensively from his personal and research experience, the author creates an easy-to-apply frameworks for various sales management functions. Managing Your Sales Force: - takes an integrated look at management decisions, both strategic and operational, and works out the motivators for each from a sales force perspective; " emphasises the need for managers to motivate their staff, beyond the commonly used monetary incentives; " highlights the importance of the behavioural transactions that have to take place for a sale to be successful; " stresses the need to devise appropriate training programmes for individuals within any sales team.

Informacje dodatkowe o Managing the Sales Force:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3495-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Managing the Sales Force

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Managing the Sales Force - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy