Mały poradnik jak być wielkim sportowcem

Ocena: 0 (0 głosów)

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak wielu młodych sportowców rezygnuje zanim, zdąży się w pełni rozwinąć?

BRAK SUKCESÓW

Jednak słabe osiągnięcia to często przypadek, bo: trafiliśmy na złego trenera, nikt nas nie uświadomił, nie wyedukował, nie poprowadził.

Co za tym idzie, jesteśmy źle przygotowani motorycznie, psychicznie, mamy zerową świadomość jako zawodnik.

Trzydzieści rozdziałów kreujących świadomość mistrza i jeszcze więcej historii i przykładów z życia sportowca, którym był autor.

Poznaj tajniki, które motywują i rozwijają każdego zawodnika. Przeczytaj tę pozycję i nie pozwól nikomu zmarnować swojego potencjału.

Uratowanie jednego talentu to sukces na skalę światową. Takim talentem mógł być kiedyś Michael Phelps czy Usain Bolt. Wierzę w Ciebie!

Szymon Kurowski

Informacje dodatkowe o Mały poradnik jak być wielkim sportowcem:

Wydawnictwo: Poligraf
Data wydania: 2018-02-01
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788378567288
Liczba stron: 126

więcej

Kup książkę Mały poradnik jak być wielkim sportowcem

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Mały poradnik jak być wielkim sportowcem - opinie o książce

Inne książki autora
Fabryka mistrzów. Mentalne i motoryczne przygotowanie sportowców
Szymon Kurowski0
Okładka ksiązki - Fabryka mistrzów. Mentalne i motoryczne przygotowanie sportowców

Dojście na szczyt kariery sportowej wymaga poświęceń. Trzeba ogromnej determinacji, by każdego dnia wspinać się na wyżyny swoich umiejętności. To nie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy