Leksykon marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

Informacje dodatkowe o Leksykon marketingu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788325501969
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Leksykon marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Leksykon marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Słownik Terminologii Gospodarczej polsko-niemiecki. Bankowość-Finanse-Prawo
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Słownik Terminologii Gospodarczej polsko-niemiecki. Bankowość-Finanse-Prawo

Zawiera ok. 35.000 haseł z dziedziny: prawa karnego, administracyjnego i międzynarodowego, ekonomii, finansów, bankowości, obrotu giełdowego, ubezpieczeń...

Testy dla gimnazjum gramatyczne i leksykalne z języka angielskiego
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Testy dla gimnazjum gramatyczne i leksykalne z języka angielskiego

Opracowanie zawiera testy gramatyczne i leksykalne dla uczniów gimnazjów....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy