Leksykon marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

Informacje dodatkowe o Leksykon marketingu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788325501969
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Leksykon marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Leksykon marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Opracowania tematyczne z języka angielskiego dla szkół podstawow
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Opracowania tematyczne z języka angielskiego dla szkół podstawow

Opracowania tematyczne z języka angielskiego wydane zostały z myślą o uczniach szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich. Podane tu tematy obejmują...

Słownik terminologii komputerowej angielsko-polski i polsko-angielski
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Słownik terminologii komputerowej angielsko-polski i polsko-angielski

Słownik adresowany jest do wszystkich, którzy posługują sie komputerem w szkole i pracy. Może być wykorzystywany prze internautów niezależnie od ich znajomości...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy