Leksykon marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

Informacje dodatkowe o Leksykon marketingu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788325501969
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Leksykon marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Leksykon marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Book of Essays
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Book of Essays

The book consists of ready essays useful for beginners and advanced English learners.They can be used both by very young students and by the mature ones...

Praktyczny poradnik dla poszukujących pracy w Unii Europejskiej
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Praktyczny poradnik dla poszukujących pracy w Unii Europejskiej

Informacje dotyczące rynku pracy w poszczególnych krajach Unii Europejskiej, informacje o możliwościach odbywania stażów i praktyk zagranicznych. Książka...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy