Leki i laktacja. Kompendium farmaceuty

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka została przygotowana przez wieloletniego praktyka i doświadczoną farmaceutkę dr n. farm. Magdalenę Stolarczyk, która dzieli się swoją wiedzą. Monografia ma na celu obalić krążące w społeczeństwie przekonanie, że kobieta karmiąca piersią nie może stosować leków, a jeżeli musi, to powinna odstawić dziecko od piersi.

Większość leków - o ile jest to konieczne - może być stosowana w okresie laktacji w odpowiednich dawkach oraz z zachowaniem środków bezpieczeństwa, oczywiście po konsultacji z lekarzem lub farmaceutą. Publikację opracowano na podstawie aktualnej wiedzy i doniesień ze świata nauki. Dotyczy istotnych problemów, przed którymi stają farmaceuci w pracy z kobietą karmiącą. Jej jasna, zwięzła i czytelna formuła dokładnie omawia bezpieczeństwo stosowania wybranych substancji leczniczych w okresie laktacji, porusza kwestię farmakokinetyki leków oraz opisuje najważniejsze, z punktu widzenia farmaceuty kwestie dotyczące laktacji, które są niezbędne w opiece nad pacjentką karmiąca piersią i jej dzieckiem.

Książka jest skierowana do farmaceutów oraz innych specjalistów, którzy w swojej pracy stykają się z kobietami karmiącymi piersią i chcą lub muszą zlecić im farmakoterapię.

Informacje dodatkowe o Leki i laktacja. Kompendium farmaceuty:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Lekarskie PZWL
Data wydania: 2024-06-28
Kategoria: Medycyna i zdrowie
ISBN: 9788301235772
Liczba stron: 396

Tagi: Farmakologia Specjalizacje medyczne gałęzie medycyny

więcej

Kup książkę Leki i laktacja. Kompendium farmaceuty

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy