Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

Ocena: 0 (0 głosów)
Zarządzanie wiedzą oznacza nie tylko efektywne jej wykorzystywanie, ale także zdobywanie, kreowanie, przechowywanie, transfer, ochronę. Konieczność zarządzania wiedzą we wszystkich sferach i na wszystkich poziomach ludzkiej działalności sprawia, że ze strony nauki niezbędne staje się wsparcie zarządzania wiedzą i przez wiele dyscyplin, w tym przede wszystkim zarządzanie i ekonomię, ale także psychologię i socjologię, dostarczających podstaw do rozważań nad społecznymi (jednostkowymi i grupowymi) uwarunkowaniami powodzenia tego rodzaju działań. Na gruncie nauk o zarządzaniu zarządzanie wiedzą jest wciąż bardzo popularną koncepcją. Oznacza to m.in. prowadzenie licznych badań empirycznych, jak również rozważań o charakterze czysto teoretycznym, eksplorujących ten obszar.

Informacje dodatkowe o Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-7285-337-0
Liczba stron: 326

więcej

Kup książkę Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Wyspa luzu
Jolanta Kosowska ;
 Wyspa luzu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy