Prezentowana publikacja jest owocem pracy wielu autorów, zawiera ich przemyślenia, refleksję wyrosłą na gruncie dociekań empirycznych i doświadczeń zbieranych przez lata w różnych środowiskach akademickich. Autorzy poruszyli m.in. problematykę pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów, kulturowego uwarunkowania języka mediów, elektronicznych mediów jako środka stymulowania rozwoju intelektualnego. W książce znajdziemy także rozważania na temat uzależnienia od mediów, kursów online, pracy w sieci czy specyfiki edukacji internetowej. Autorzy zawarli w pracy także swoje uwagi na temat wartości, człowieka w mediach, komunikacji internetowej na linii student-wykładowca, kultury i współczesnego języka mediów.
Informacje dodatkowe o Kultura i język mediów:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN:
978-83-7308-862-7
Liczba stron: 348
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,