Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego Książka jest adresowana do studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce, zwłaszcza osób zainteresowanych kwestią upowszechniania wartości związanych z kulturą fizyczną (aspekt społeczny) oraz organizatorów imprez turystycznych (aspekt ekonomiczno- marketingowy). Może być polecana jako podręcznik w Akademiach Wychowania Fizycznego oraz w innych uczelniach kształcących kadry w zakresie kultury fizycznej i turystyki. [książka] ma charakter interdyscyplinarny i stanowi [...] próbę identyfikacji znaczenia szeroko pojętej kultury fizycznej w kreowaniu wartości produktu turystycznego, rozpatrywanej przede wszystkim z perspektywy konsumenta. Autor nie tylko poruszył ciekawy i ważny problem badawczy, ale uczynił to w sposób wszechstronny, wyczerpujący oraz bardzo rzetelny pod względem metodologicznym.[...] książka jest jedną z pierwszych tak udanych […] prób wytyczenia wspólnej płaszczyzny badawczej do rozważań nad turystyką, kulturą fizyczną i ekonomią. Z rekomendacji dr. hab. Wiesława Alejziaka (AWF w Krakowie, Wydział Turystyki i Rekreacji) Bartosz Szczechowicz, adiunkt na Wydziale Turystyki i Rekreacji w Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
Wydawnictwo: Łośgraf
Data wydania: 2012-04-01
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 288
Podręcznik z zakresu ekonomii przeznaczony dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja, a także kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy w...
Chcę przeczytać,