Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono ,,twórcze" rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka - biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2021-08-31
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 240
Język oryginału: polski
Z Joomla! i Ty możesz zaistnieć w internecie! Joomla! - czym jest i do czego służy? Projekt podstawowy - jak odpowiednio zaprojektować stronę WWW? Atrakcyjne...
To Java, nie sen! Instrukcje języka i programowanie obiektowe, czyli co trzeba wiedzieć, by zacząć programować w Javie Wyjątki i system wejścia–wyjścia...