Kreowanie tożsamości szkoły 2 Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne

Ocena: 0 (0 głosów)
Tożsamość szkoły można najogólniej określić jako styl pracy charakterystyczny dla danej szkoły, pozwalający rozwiązywać stałe problemy \'\'wpisane\'\' w jej istotę, oraz problemy, których nośnikiem są nieprzewidziane sytuacje. Ten styl pracy jest uwarunkowany przez poziomy tożsamości jej podmiotów. Kiedy mówimy o tożsamości szkoły, to nasze myślenie skierowane jest na elementy, które odróżniają ją od innych szkół. Do nich zalicza się cele pedagogiczne, proces uczenia się, codzienną tzw. pedagogi

Informacje dodatkowe o Kreowanie tożsamości szkoły 2 Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7363-897-6
Liczba stron: 606

więcej

Kup książkę Kreowanie tożsamości szkoły 2 Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kreowanie tożsamości szkoły 2 Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne - opinie o książce

Inne książki autora
Wychowanie ku wartościom t. 1
Krystyna Chałas0
Okładka ksiązki - Wychowanie ku wartościom t. 1

Książka prezentuje teoretyczne podstawy wychowania ku wartościom na tle charakterystyki współczesnej sytuacji wychowawczej w aspekcie wartości. Zawiera...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy