Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, `czwarta władza`, media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania `wydarzeń` na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Informacje dodatkowe o Kreowanie informacji media relations:
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN:
83-01-14819-5
Liczba stron: 180
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,