Kreowanie informacji media relations

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, `czwarta władza`, media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy – m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania `wydarzeń` na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.

Informacje dodatkowe o Kreowanie informacji media relations:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 83-01-14819-5
Liczba stron: 180

więcej

Kup książkę Kreowanie informacji media relations

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kreowanie informacji media relations - opinie o książce

Reklamy