Kreatywne myślenie dla bystrzaków

Ocena: 0 (0 głosów)

Naucz się:

otwierać swój umysł na nowy sposób myślenia przeprowadzać owocne burze mózgów i ćwiczyć myślenie lateralne odkrywać techniki myślenia kreatywnego poprzez gry, słówka, rysunki i opowieści używać kreatywnego myślenia do polepszenia życia osobistego i zawodowego

Zumba dla Twojego mózgu

Otwórz swój umysł i popatrz na świat z zupełnie nowej perspektywy! Myślenia kreatywnego nie tylko można, ale wręcz trzeba się nauczyć. Kreatywne spojrzenie na rzeczywistość to Twoja osobista przewaga konkurencyjna, bez względu na to, czy jesteś marketingowcem, inżynierem, księgową czy testerem gumowych kaczek. Kreatywne myślenie jest integralną częścią naszego życia, przydatną zarówno podczas budowania wahadłowca, jak i pieczenia sernika. W tej książce znajdziesz metody, które pomogą Ci wrzucić mózg na wyższe obroty. Poznasz techniki, dzięki którym zaczniesz żyć bardziej kreatywnie i bez trudu znajdziesz innowacyjne rozwiązania dla wszystkich życiowych wyzwań. Weź przykład z dzieci i rozbudź w sobie na nowo ciekawość świata!

Myśl nieszablonowo — odkryj, jak działa Twój mózg, i dowiedz się, co mówią psycholodzy i neurobiolodzy na temat przeszkód utrudniających kreatywne myślenie. Włącz silniki — użyj prostych, sprawdzonych technik rozbudzania kreatywnego myślenia, w tym zasad kreatywnego życia Leonarda da Vinci. Wywołaj burzę (mózgu) — znajdź innowacyjne rozwiązania dla najtrudniejszych problemów dzięki takim metodom, jak burza mózgu, myślenie lateralne czy wizualizacja. Żyj i działaj tak, jakby świat miał się jutro skończyć — twórz zadziwiające koncepcje za pomocą map umysłu, baw się w gry słowne, rysuj bazgroły, opowiadaj historie i baw się dobrze. Zabierz swoją kreatywność do pracy — dowiedz się, jak możesz wykorzystywać kreatywne myślenie do zdobycia uznania w pracy, tworzenia lepszych relacji ze współpracownikami i rozkręcenia swojej kariery. Daj się ponieść wyobraźni — dowiedz się, jak sprawić, żeby kreatywność stała się integralną częścią Twojego codziennego życia, i postaw na humor, szczęście, inspirację oraz zabawę.

W książce znajdziesz:

odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywne myślenie i jak ten proces zachodzi w Twoim mózgu, sprawdzone sposoby na prowadzenie bardziej kreatywnego życia, metody na uwolnienie wyobraźni oraz twórczego potencjału, narzędzia wspierające wpadanie na wspaniałe pomysły, techniki kreatywnego rozwiązywania problemów, porady, jak uczyć się szybciej i efektywniej oraz jak poprawić pamięć, pomysły na to, jak zaprząc kreatywność do pracy.

David Cox jest konsultantem do spraw kreatywnych biznesów. Od lat 70. ubiegłego wieku zajmuje się zakładaniem, nabywaniem i sprzedawaniem wielu różnych prosperujących firm. Jest członkiem Instytutu Dyplomowanych Marketingowców, a także Dyplomowanym Praktykiem NLP. David początkowo studiował na akademii sztuk pięknych, gdzie rozwijał swoje zainteresowania związane z kreatywnością. Później ukończył studia z psychologii klinicznej, aż wreszcie zajął się marketingiem i założył pierwszą w Wielkiej Brytanii firmę konsultingową do spraw marketingu wśród młodzieży.

Informacje dodatkowe o Kreatywne myślenie dla bystrzaków:

Wydawnictwo: Septem
Data wydania: 2014-09-26
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324693115
Liczba stron: 344

więcej

Kup książkę Kreatywne myślenie dla bystrzaków

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kreatywne myślenie dla bystrzaków - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy