Konstruowanie jaźni i społeczeństwa. Europejskie warianty interakcjonizmu symbolicznego

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka prezentuje główne wątki teorii interakcjonizmu symbolicznego oraz metodologię badań jakościowych jaźni i społeczeństwa jako procesów interakcji i komunikacji. Część pierwsza przedstawia zagadnienia teoretyczne wyrosłe na gruncie pragmatyzmu amerykańskiego oraz związki omawianej teorii z myślą europejską. Pozostałe części zawierają empiryczne studia zagadnień symbolicznego konstruowania pamięci i tożsamości, światów społecznych i działań zbiorowych, pracy i tożsamości biograficznej, dyskursu jako interakcji społecznej oraz interakcji symbolicznych w internecie.

Informacje dodatkowe o Konstruowanie jaźni i społeczeństwa. Europejskie warianty interakcjonizmu symbolicznego:

Wydawnictwo: Scholar
Data wydania: b.d
Kategoria: Polityka
ISBN: 83-7383-144-4
Liczba stron: 442

więcej

Kup książkę Konstruowanie jaźni i społeczeństwa. Europejskie warianty interakcjonizmu symbolicznego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Konstruowanie jaźni i społeczeństwa. Europejskie warianty interakcjonizmu symbolicznego - opinie o książce

Inne książki autora
Konstruowanie jaźni i społeczeństwa
Hałas Elżbieta, Konecki Krzysztof Tomasz (red.)0
Okładka ksiązki - Konstruowanie jaźni i społeczeństwa

Książka przedstawia główne wątki teorii interakcjonizmu symbolicznego oraz metodologię badań jakościowych jaźni i społeczeństwa jako procesów interakcji...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy