reklama

Kompleksowa karta wyników

Ocena: 0 (0 głosów)
Rewolucja w zarządzaniu organizacją i personelem! Przez wiele lat zakładano, że doskonalenie organizacji zależy od diagnozy jej kultury, właściwego opisu procesów biznesowych, przygotowania odpowiedniego programu wskaźników i dokonywania na ich podstawie wewnętrznych i zewnętrznych analiz, a następnie oceny zmierzonych rezultatów. Jeśli organizacje właściwie formułowały i realizowały cele i strategie wynikające z owych procedur, zmiany na lepsze miały być tylko kwestią czasu. Okazało się jednak, że takie podejście już nie wystarcza. Dzisiaj zaczynamy rozumieć, że doskonalenie organizacji to coś więcej, niż wykonywania analiz, to twórczy proces uczenia się, bazujący na wizji strategicznej, jak również na nowych wartościach i normach. W niniejszej książce przedstawiam nową, holistyczną koncepcję zarządzania zmianami i doskonaleniem, którą nazwałem Kompleksową Kartą Wyników (KKW) (Total Performance Scorecard). Koncepcja KKW widzi w doskonaleniu, rozwoju i nauce procesy etyczne i cykliczne, dzięki którym rozwój kompetencji organizacji i jednostek oraz wewnętrzne zaangażowanie wzajemnie się wzmacniają. Rozwija ona i pogłębia możliwości Zrównoważonej Karty Wyników, Kompleksowego Zarządzania Jakością i Zarządzania Kompetencyjnego. Propaguje określoną filozofię i zestaw reguł będących bazą dla ciągłego doskonalenia procesów, jak również osobistego doskonalenia poszczególnych pracowników. Chociaż KKW dotyczy zmian w organizacji, jej punktem wyjścia są zmiany w zachowaniach jednostek i zbiorowości będące skutkiem procesu nauki. Jest to podejście odwrotne, wychodzące od istoty osobistej tożsamości. Ów cykliczny proces nauki obejmuje nieustanne dążenie do samowiedzy. Jest to ekspedycja odkrywcza, wiodąca ku doskonaleniu i zmianom, a także ku większej kreatywności i pomysłowości. Dzięki KKW poznasz lepiej środowisko, w którym funkcjonujesz i będziesz mógł się stale doskonalić. Organizacja z kolei, pozna lepiej własną strukturę, otoczenie i przyszłe możliwości. KKW stworzy również szeroką bazę dla skutecznego kierowania doskonaleniem w całej organizacji. Ta książka wskazuje drogę do osiągnięcia tych celów. Celem Kompleksowej Karty Wyników jest maksymalny osobisty rozwój wszystkich pracowników oraz optymalne wykorzystywanie przez organizację ich potencjału dla osiągnięcia najlepszych możliwych wyników. Ważną różnicą jest fakt, że KKW jest inspirującą, zintegrowaną koncepcją zarządzania, która traktuje osobiste ambicje jako punkt wyjścia.

Informacje dodatkowe o Kompleksowa karta wyników:

Wydawnictwo: Placet
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-85428-85-2
Liczba stron: 392

więcej

Kup książkę Kompleksowa karta wyników

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kompleksowa karta wyników - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy