Kochankowie


Tom 3 cyklu Dom mody
Ocena: 0 (0 głosów)

Gigi Orsini, pasierbica Billy Ikehorn, znanej nam z powieści "Dom mody" i "Dom mody 2", porzuca bezpieczną, ale nie dającą już jej satysfakcji posadę w firmie "Scruples II" na rzecz pracy w niewielkiej agencji reklamowej.

Energia, temperament i niezwykłe pomysły nowej pracowniczki oszołamiają i zachwycają kolegów. Pod jej urokiem pozostaje zwłaszcza David, młody dyrektor artystyczny, natomiast współwłaścicielka firmy, Victoria Frost, od początku traktuje dziewczynę z wyraźną niechęcią. Walcząc o swoją pozycję zawodową, Gigi stara się jednocześnie uporządkować własne życie osobiste, w którym znalazło się równocześnie kilku mężczyzn...

Informacje dodatkowe o Kochankowie:

Wydawnictwo: Alma-Press
Data wydania: 1995 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 837020298X
Liczba stron: 480
Tytuł oryginału: Lovers
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Agnieszka Dorota Gostwanowicz-Rustecka

więcej

Kup książkę Kochankowie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kochankowie - opinie o książce

Inne książki autora
Bez skrupułów
Judith Krantz0
Okładka ksiązki - Bez skrupułów

„Bez skrupułów” to wydana przez Etiudę autobiografia Judith Kranz – autorki bestsellerów na podstawie których zrealizowano...

Blichtr i patyna
Judith Krantz0
Okładka ksiązki - Blichtr i patyna

Juanita Isabella (Jazz) Kilkullen żyje w dwóch światach. Jeden to jej studio fotograficzne w Los Angeles, w którym fotografuje sławne osobistości...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy