Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Ocena: 0 (0 głosów)
Siła skutecznego kliknięcia Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych? Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów? Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją? Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany. Steve Krug, autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją

Informacje dodatkowe o Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-11-12
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-246-2746-2
Liczba stron: 160

więcej

Kup książkę Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy