To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces. Aby go odnieść, musisz nauczyć się skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szanse na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożenie przezeń zamówienia. Ferdinand Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży, jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy wynikające w procesie sprzedaży.
Informacje dodatkowe o Klient zrobi to, czego oczekujesz:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-88931-62-8
Liczba stron: 84
Sprawdzam ceny dla ciebie ...