Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko

Ocena: 0 (0 głosów)
Dzięki tej książce dowiesz się:Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektronicznego?Co decyduje o sukcesie w realizacji strategii e-handlu?Jak liderzy rynku przekształcili swoje procesy biznesowe i czerpią teraz z tego korzyści.Wszystko zaczyna się od klientów. Książka Klienci.com naszpikowana jest przykładami, w jaki sposób zarówno firmy - giganci z listy Fortune 500, jak i mniejsze przedsiębiorstwa podjęły inicjatywy handlu elektronicznego, które pomogły im pozostawić konkurencję daleko w tyle. Oto niektóre z nich:National Semiconductor poczynił ogromne, korzystne zmiany w wyniku finansowym firmy dzięki skierowaniu swojej oferty do właściwych klientów (nie zawsze tych, którzy podejmowali ostateczną decyzję o zakupie) poprzez firmową witrynę internetową.Hertz skoordynował swoją strategię handlu elektronicznego z całością swojej działalności, dzięki czemu na łeb na szyję bije konkurencję w zakresie posiadania wiedzy o wszystkich doświadczeniach klienta związanych z firmą.National Science Foundation usprawniła swoje procesy poprzez zaangażowanie wszystkich współpracowników w rozwój sieciowej strategii firmy.iPrint przekształcił firmę dzięki wykorzystaniu Sieci do samoobsługi klientów w zakresie projektowania produktów końcowych zgodnych z ich wyobrażeniem.Boeing w taki sposób zaprojektował swoją witrynę WWW, by pomóc klientom skuteczniej wykonywać swoją pracę.Dow Jones zapewnił zindywidualizowane usługi dzięki elektronicznej wersji The Wall Street Journal, dowodząc, że klienci zapłacą za wartościowe informacje w Internecie.Omawiane przykłady takich firm jak: American Airlines, Amazon.com, Babson College, Bell Atlantic, Dell Computer, PhotoDisc, General Motors oraz Cisco Sysems czynią z książki Klienci.com wyjątkowo bogate źródło pomysłów oraz informacji.

Informacje dodatkowe o Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko:

Wydawnictwo: IFC PRESS
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-913519-2-0
Liczba stron: 417

więcej

Kup książkę Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy