Klątwa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany

Ocena: 0 (0 głosów)

Jest to pierwsza pozycja w polskim piśmiennictwie ekonomicznym tak dogłębnie i kompleksowo, i na tak wysokim poziomie naukowym prezentująca związki teorii z praktyką w zakresie wpływu zasobów surowcowych na rozwój poszczególnych gospodarek. Niewątpliwie nowością i oryginalnym wkładem Autorów w rozwój badań jest także dynamiczne ujęcie wpływu zasobów surowcowych w gospodarce na jej rozwój. 

Należy dodać, że książka ma nie tylko wysokie wartości naukowe i stanowi postęp w badaniach nad skomplikowanymi procesami rozwoju gospodarczego, ale prezentuje także cenne walory utylitarne - wnioski wynikające z badań mogą i powinny być brane pod uwagę przez kreatorów polityki gospodarczej i ich doradców. 

Książka z pewnością będzie też użyteczna w dydaktyce, szczególnie na kierunkach międzynarodowe stosunki gospodarcze, stosunki międzynarodowe, ekonomia. 

Dr hab. Małgorzata Domiter, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Informacje dodatkowe o Klątwa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany:

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: b.d
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788379411955
Liczba stron: 202

więcej

Kup książkę Klątwa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Klątwa surowcowa w Afryce? Przypadek Zambii i Botswany - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy