Kino niezależne w Polsce 1989-2009. Historia mówiona

Ocena: 0 (0 głosów)
Kino niezależne w Polsce 1989-2009 to podsumowanie dwóch dekad rozwoju tego zjawiska i próba stworzenia jego historii mówionej. Z rozmów z czołowymi twórcami offowymi powstała książka o entuzjazmie, działaniu zespołowym i realizowaniu projektów niesformatowanych na potrzeby rynku. O swojej filmowej aktywności - oddolnej, spontanicznej i niekomercyjnej - opowiadają Cezary Ciszewski, Paweł Czarzasty, Abelard Giza, Hubert Gotkowski, Oskar Kaszyński, Wojciech Koronkiewicz, Bodo Kox, Piotr Krzywiec,

Informacje dodatkowe o Kino niezależne w Polsce 1989-2009. Historia mówiona:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-61006-17-6
Liczba stron: 416

więcej

Kup książkę Kino niezależne w Polsce 1989-2009. Historia mówiona

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kino niezależne w Polsce 1989-2009. Historia mówiona - opinie o książce

Inne książki autora
Polska przydrożna
Piotr Marecki0
Okładka ksiązki - Polska przydrożna

Początek piekielnie gorącego lata 2019. 15 dni spędzonych w drodze, 4872 kilometry na liczniku. Setki miasteczek, wsi, wiosek i przysiółków...

Praktyka i eksperyment. Laboratoryjny model humanistyki
Piotr Marecki0
Okładka ksiązki - Praktyka i eksperyment. Laboratoryjny model humanistyki

Tę książkę pisałem w okresie projektowania laboratorium twórczego programowania UBU lab ze świadomością, że tekst nie jest formą docelową. Stanowi jedynie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy