Już czytam sam. Calineczka. Duże litery i podział na sylaby

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka do pierwszych samodzielnych prób w czytaniu - znana treść bajki o Calineczce oraz krótki, pisany dużymi literami i podzielony na sylaby tekst zachęcą dzieci do czytania. Zabawne, wykonane z pazurem ilustracje są dodatkową atrakcją książki. Polecamy do nauki czytania!

Informacje dodatkowe o Już czytam sam. Calineczka. Duże litery i podział na sylaby:

Wydawnictwo: Aksjomat
Data wydania: 2020-09-30
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 9788381068666
Liczba stron: 32

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Już czytam sam. Calineczka. Duże litery i podział na sylaby

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Już czytam sam. Calineczka. Duże litery i podział na sylaby - opinie o książce

Inne książki autora
Quiz 2-latka z kotkiem. Zabawa naklejkami i test wiedzy malucha
Anna Podgórska0
Okładka ksiązki - Quiz 2-latka z kotkiem. Zabawa naklejkami i test wiedzy malucha

Seria quizów z naklejkami to doskonały sposób na sprawdzenie wiedzy malucha i zapewnienie mu rozwijającej zabawy. Dziecko odpowiada na pytanie, przykleja...

Co kryją okienka? Pojazdy
Anna Podgórska0
Okładka ksiązki - Co kryją okienka? Pojazdy

Co pędzi do pożaru, a co przywiezie na budowę piasek? Otwórz okienka i sprawdź, jakie pojazdy ukryły się w książeczce. Doskonała zabawa oraz sposób na...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy