Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem akademickim obejmującym w tak szerokim stopniu zagadnienia z obszaru jakości usług finansowych, ujmowanej zarówno od strony teoretycznej, jak i empirycznej. Książka koncentruje się na oszacowaniu związków pomiędzy efektywnością i jakością usług bankowych, w celu ustalenia pożądanych relacji, jakie należy utrzymywać pomiędzy zmiennymi operacyjnymi i finansowymi a miarami jakości postrzeganej przez klientów. Podręcznik jest przeznaczony dla słuchaczy wyższych uczelni ekonomicznych, praktyków życia gospodarczego oraz osób zainteresowanych problematyką finansów i bankowości.

Informacje dodatkowe o Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych:

Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-60089-13-2
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy