Efektywność przekazywania informacji jest kluczem do sukcesu w biznesie. Zarówno w szkoleniu nowych pracowników, jak i nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami umiejętność wywierania wpływu na słuchacza jest sztuką, którą powinien poznać każdy, kto pracuje z ludźmi. Dla wielu jest to sztuka trudna.
Bez względu na to, czy jesteś jeszcze początkującym lektorem, czy też zamierzasz rozwijać już zdobyte umiejętności, ten wszechstronny i aktualny przewodnik pełen jest praktycznych porad, jakich szukasz. Odnosząc się do powszechnych problemów, przed którymi staje większość z nas, książka pomoże Ci:
przezwyciężyć tremę; mówić do rzeczy i na temat; zrozumieć język ciała; efektywnie korzystać z pomocy wizualnych."Jak zorganizować prezentację" sprawi, że zyskasz pewność siebie w procesie komunikacji. Książka jest niezastąpiona do użytku prywatnego, a także jako baza warsztatów i seminariów.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2004-09-01
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 144
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w sztuce komunikacji. Dostarcza technik i strategii perswazji, wywierania...
Wiedzieć błyskawicznie! Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w...
Chcę przeczytać,