Okładka książki - Jak wychowywać dziecko?

Jak wychowywać dziecko?


Ocena: 3 (1 głosów)

Jak wychowywać dzieci, żeby cieszyły się życiem, miały satysfakcjonujące relacje z innymi, dobrze sobie radziły i osiągały sukcesy?

To pytanie zadają sobie rodzice, opiekunowie i wychowawcy od dawna. Dzieci należy mądrze wspierać, kochać, ale też stawiać im granice. Jak to robić?

Maria Molicka - autorka popularnych i cenionych bajek terapeutycznych, doktor psychologii klinicznej i doświadczona terapeutka - podsuwa w tej książce wiele ciekawych rozwiązań, korzystając z własnego doświadczenia i bogatej literatury przedmiotu.

Informacje dodatkowe o Jak wychowywać dziecko?:

Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 2020-07-20
Kategoria: Psychologia
ISBN: 9788380088221
Liczba stron: 264

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Jak wychowywać dziecko?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak wychowywać dziecko? - opinie o książce

Niestety czytałam ją już jakiś czas temu i trudno napisać opinię o niej. Nieszczególnie zapadła mi w pamięć. Oczywiście większość rodziców chciałaby dla swoich dzieci jak najlepiej, dlatego mimo wszystko warto sięgać po literaturę, która pomoże nam być bardziej doświadczonymi rodzicami i takimi ludźmi, którzy chcą ciągle pracować nad sobą. 

Link do opinii
Inne książki autora
Jak układać bajki terapeutyczne? Profilaktyka i terapia dzieci poprzez bajkoterapię
Maria Molicka0
Okładka ksiązki - Jak układać bajki terapeutyczne? Profilaktyka i terapia dzieci poprzez bajkoterapię

Autorka, dr psychologii i terapeutka dziecięca, od lat z powodzeniem zajmuje się metodą bajkoterapii. Opublikowała dwa zbiory cieszących się powodzeniem...

Lula i Zulek
Maria Molicka0
Okładka ksiązki - Lula i Zulek

Publikacja adresowana jest do dzieci w wieku od 6 do 10 lat. Akcja książki jest wartka, chwilami sensacyjna, pełna humoru. Bohaterami są tytułowi Lula...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy