Biznesplan to jeden z najważniejszych dokumentów na temat przedsiębiorstwa -- to wizytówka firmy. Trzeba go przedstawić, ubiegając się o dotację, kredyt lub poszukując inwestora. Dlatego biznesplan musi być napisany dobrze. Szansa na zrobienie pierwszego wrażenia jest tylko jedna. Zawarte w tej książce przykłady, użyteczne wskazówki i porady pomogą Ci ją wykorzystać.
Z tej książki dowiesz się, jak stworzyć przekonujący dokument, który obejmuje najważniejsze kwestie związane z firmą, jest zwięzły, spójny i sprawia wrażenie napisanego solidnie i z głową. Autor poprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces planowania, omawiając wszystkie najważniejsze zagadnienia, takie jak: struktura biznesplanu; opis planowanego przedsięwzięcia; plan marketingowy i prognoza sprzedaży; prognoza finansowa; ocena ryzyka przedsięwzięcia; wewnętrzne biznesplany.
Od Twojego biznesplanu może zależeć przyszłość firmy. Dzięki tej książce nauczysz się patrzeć na Twój biznesplan oczami tych, którzy będą go oceniali.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005-04-07
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 144
Chcę przeczytać,