Jak kierować ludźmi?

Ocena: 0 (0 głosów)
\"Nacisk na minimalizowanie kosztów i maksymalizowanie zysków w wielu przedsiębiorstwach tworzy atmosferę długotrwałej niepewności. Presji sukcesu ulega przede wszystkim kadra zarządzająca firm. Friedrich Assländer oraz Anselm Grün od dawna rozumieją potrzeby osób zajmujących w przedsiębiorstwach odpowiedzialne stanowiska. Niniejsza książka adresowana jest do kobiet i mężczyzn, którzy chcieliby w codziennej praktyce zawodowej postępować zgodnie z chrześcijańskimi cnotami. W swojej wspólnej

Informacje dodatkowe o Jak kierować ludźmi?:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788375800838
Liczba stron: 188

więcej

Kup książkę Jak kierować ludźmi?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak kierować ludźmi? - opinie o książce

Inne książki autora
50 aniołów na cały rok
Anselm Grün OSB0
Okładka ksiązki - 50 aniołów na cały rok

Przeżyj rok pełen pokoju z aniołami Pragniemy, aby nasze życie było wyjątkowe, pełne miłości, nadziei i radości. W obliczu trudnych wydarzeń, stresu i...

Przebaczenie. Droga do pojednania z sobą i innymi
Anselm Grün OSB0
Okładka ksiązki - Przebaczenie. Droga do pojednania z sobą i innymi

Zanim będziemy zdolni kochać nieprzyjaciela zewnętrznego, musimy najpierw pokochać nieprzyjaciela w nas samych. Carl Gustav Jung Codziennie doświadczamy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy