IT w biznesie. SZTUCZNA INTELIGENCJA. Inspiracje dla biznesu

Ocena: 0 (0 głosów)

,,Sztuczna Inteligencja" (AI) stała się słowem roku 2023. Ludzkość zbudowała najpotężniejszą technologię w swojej historii. Technologię, która zmieni świat, w tym świat biznesu. Przedsiębiorstwa, które nie będą potrafiły wykorzystać sztucznej inteligencji w swojej działalności wypadną z rynku. Proces ten już się rozpoczął. I przyspiesza. Na rynku pojawiają się firmy, które korzystając ze zdobyczy tej technologii obniżyły koszty procesów biznesowych o 90 %. Wprowadziły produkty które bez AI nie mogłyby funkcjonować. Działają szybciej, sprawniej, zyskowniej niż konkurencja.

Jak wdrożyć AI w swojej firmie. Od czego zacząć? Książka ta jest zbiorem inspiracji dla wszystkich, który chcą wsiąść do ekspresu z napisem ,,Sztuczna inteligencja".

Informacje dodatkowe o IT w biznesie. SZTUCZNA INTELIGENCJA. Inspiracje dla biznesu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: 2025-01-31
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788383811604
Liczba stron: 284

Tagi: Innowacje biznesowe Matematyka i informatyka w biznesie

więcej

Kup książkę IT w biznesie. SZTUCZNA INTELIGENCJA. Inspiracje dla biznesu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
IT w biznesie. CRM. System czy strategia?. Praktyczny przewodnik dla wdrażających
Maciej Stanusch0
Okładka ksiązki - IT w biznesie. CRM. System czy strategia?. Praktyczny przewodnik dla wdrażających

Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy