Interwencjonizm czyli władza a rynek

Ocena: 0 (0 głosów)
Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą sko

Informacje dodatkowe o Interwencjonizm czyli władza a rynek:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788389812384
Liczba stron: 364

więcej

Kup książkę Interwencjonizm czyli władza a rynek

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Ekonomia wolnego rynku. Tom 3
Murray N. Rothbard0
Okładka ksiązki - Ekonomia wolnego rynku. Tom 3

Jako konsumenci ludzie zawsze woleliby niższe ceny kupowanych dóbr, jako producenci zawsze wolą wyższe ceny swoich wyrobów. Gdyby Natura zapewniła człowiekowi...

Ekonomia wolnego rynku. tom 1
Murray N. Rothbard0
Okładka ksiązki - Ekonomia wolnego rynku. tom 1

Jest to ekonomia oparta na prakseologii (...) i ugruntowana na nieodzownym i fundamentalnym aksjomacie, że ludzkie istoty istnieją i działają na świecie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy