Interwencjonizm czyli władza a rynek

Ocena: 0 (0 głosów)
Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą sko

Informacje dodatkowe o Interwencjonizm czyli władza a rynek:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788389812384
Liczba stron: 364

więcej

Kup książkę Interwencjonizm czyli władza a rynek

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Ekonomia wolnego rynku. Tom 3
Murray N. Rothbard0
Okładka ksiązki - Ekonomia wolnego rynku. Tom 3

Jako konsumenci ludzie zawsze woleliby niższe ceny kupowanych dóbr, jako producenci zawsze wolą wyższe ceny swoich wyrobów. Gdyby Natura zapewniła człowiekowi...

Ekonomia wolnego rynku. tom 1
Murray N. Rothbard0
Okładka ksiązki - Ekonomia wolnego rynku. tom 1

Jest to ekonomia oparta na prakseologii (...) i ugruntowana na nieodzownym i fundamentalnym aksjomacie, że ludzkie istoty istnieją i działają na świecie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy