reklama

Interwencjonizm czyli władza a rynek

Ocena: 0 (0 głosów)
Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą sko

Informacje dodatkowe o Interwencjonizm czyli władza a rynek:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788389812384
Liczba stron: 364

więcej

Kup książkę Interwencjonizm czyli władza a rynek

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Ekonomia wolnego rynku. tom 1
Murray N. Rothbard0
Okładka ksiązki - Ekonomia wolnego rynku. tom 1

Jest to ekonomia oparta na prakseologii (...) i ugruntowana na nieodzownym i fundamentalnym aksjomacie, że ludzkie istoty istnieją i działają na świecie...

Ekonomia wolnego rynku. Tom 3
Murray N. Rothbard0
Okładka ksiązki - Ekonomia wolnego rynku. Tom 3

Jako konsumenci ludzie zawsze woleliby niższe ceny kupowanych dóbr, jako producenci zawsze wolą wyższe ceny swoich wyrobów. Gdyby Natura zapewniła człowiekowi...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy