International Communication

Ocena: 0 (0 głosów)
The world is on the threshold of a new industrial revolution. At the beginning of the twenty-first century, millions of people can communicate with each other in real time, across national boundaries and time zones, through voice, text and pictures. Our digitally linked world is undergoing profound and rapid change. This immensely readable book provides a comprehensive analysis of developments in international communication at a time when the political, economic and technological contexts in which media and culture operate are becoming increasingly global. Although there are many texts dealing with aspects of the extraordinary transformations of international communication in the late twentieth century, International Communication brings together for the first time the key theoretical and empirical work in this field into one up-to-date and accessible volume. Illustrated by case studies from around the world, the book offers a comprehensive survey of the subject with chapters on the history and theories of communication; the globalisation of communication and media industries; its impact on culture and the implications of the new technologies for communications in the future

Informacje dodatkowe o International Communication:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-340-88892-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę International Communication

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

International Communication - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy