Temat książki ma nowatorski charakter, a jego ranga w problematyce teorii ekonomii i międzynarodowych stosunków ekonomicznych jest znacząca. Teoria internacjonalizacji MSP kształtuje się dopiero - niejako na naszych oczach - a próby osadzenia jej w realiach gospodarek transformujących się mają w literaturze naukowej jedynie śladową obecność. Podjęty problem badawczy dawał więc Autorce szansę wniesienia znaczącego, twórczego wkładu w rozwój teorii ekonomii. Doktor N. Daszkiewicz wykorzystała w pełni tę szansę, a prowadzone przez nią z pasją przez kilka kolejnych lat dociekliwe badania naukowe, penetrujące dogłębnie światową literaturę przedmiotu, których wyniki przedstawia Autorka w recenzowanej książce, istotnie wzbogacają najnowszą wiedzę ekonomiczną.
Informacje dodatkowe o Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce:
Wydawnictwo: Via Medica
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
83-921075-0-0
Liczba stron: 190
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,