Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi!
W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi.
Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje!
To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i – TAK! – nawet genialny!
Wreszcie mamy książkę, która tłumaczy, jak najlepiej sprzedać swoje umiejętności. Potrzebowaliśmy jej. – Robert Cialdini, autor bestsellerów Pre-swazja i Wywieranie wpływu na ludzi
Książka polecana przez dyrektorów i prezesów największych światowych firm i organizacji, jak Nissan Motors, Aston Martin, Kraft Foods czy NATO.
Jack Nasher – światowej sławy ekspert do spraw negocjacji, najmłodszy profesor w historii Munich Business School, mówca TEDx. Doradca największych korporacji w najważniejszych negocjacjach.
Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2019-08-14
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 204
Przeczytane:2024-11-03, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki 2024,
Książka konkretna, bez lania wody. Powinny sięgnąć po nią osoby, które chcą dowiedzieć się, jak sprzedać swoje umiejętności. Poruszone zostały takie kwestie jak:
1. Kompetencja rzeczywista a postrzegana. Można być najlepszym na świecie i pozostać niezauważonym. Trzeba jeszcze umiejętnie zaprezentować swoje umiejętności.
2. Zarządzanie oczekiwaniami. Warto wykazać optymizm co do efektów, jakie zamierzamy uzyskać.
3. Wykorzystywanie siły skojarzeń. Odpowiednia oprawa sytuacji, jak zachować się w przypadku porażki.
4. Komunikacja werbalna.
5. Komunikacja niewerbalna.
6. Jak zyskać na atrakcyjności towarzyskiej i fizycznej.