Historia obrazów dla dzieci

Ocena: 0 (0 głosów)
Inne wydania:

,,Historia obrazów rozpoczęła się w jaskini i tymczasem kończy się na iPadzie. Kto wie, w jakim kierunku pójdzie?" - David Hockney.

Wyrusz wraz z Davidem Hockneyem i Martinem Gayfordem oraz ilustratorką Rose Blake w podróż po historii obrazów. Wspólnie z nimi odkryjesz dzieła sztuki w zadziwiająco różnych miejscach: na ścianach jaskiń, w laptopach, telefonach, czasopismach, gazetach, grach wideo i książkach. Poznasz także artystów, którzy je stworzyli, na przykład Vincenta van Gogha. Ta książka otworzy ci oczy na świat pełen obrazów.

Historia obrazów dla dzieci zabiera czytelników w podróż po historii sztuki, która zaczyna się od pierwszych rysunków na ścianach jaskiń i prowadzi do obrazów tworzonych dzisiaj na ekranie komputera i smartfona. W swobodnej rozmowie wybitny artysta David Hockney i krytyk sztuki Martin Gayford opowiadają o sztuce z porywającą prostotą i jasnością. Ilustracje Rose Blake uzupełniają ich słowa i zachęcają młodych odbiorców do zgłębiania dziejów sztuki.

Historia obrazów dla dzieci oparta jest na bestsellerowej Historii obrazów w wersji dla dorosłych.

Informacje dodatkowe o Historia obrazów dla dzieci:

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2018-10-16
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788380623675
Liczba stron: 128
Tytuł oryginału: A History of Pictures for Children

więcej

Kup książkę Historia obrazów dla dzieci

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Historia obrazów dla dzieci - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy