Historia idei politycznych. Wybór tekstów. Tom I

Ocena: 0 (0 głosów)
Historia myśli politycznej jest jedną z podstawowych dyscyplin w programie uniwersyteckich studiów politologicznych. Powołaniem historii idei jest stworzenie przeciwwagi dla mistyfikacji uniemożliwiających naukową analizę polityki. Fundamentem nauczania akademickiego powinna więc być samodzielna lektura tekstów źródłowych. Autorzy Wyboru i Wydawca mają nadzieję, że podręcznik ten zainteresuje szerokie grono Czytelników, a zwłaszcza studentów szkół wyższych i licealistów.

Informacje dodatkowe o Historia idei politycznych. Wybór tekstów. Tom I:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Historyczne
ISBN: 83-230-9819-0
Liczba stron: 404

więcej

Kup książkę Historia idei politycznych. Wybór tekstów. Tom I

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Historia idei politycznych. Wybór tekstów. Tom I - opinie o książce

Inne książki autora
Nowy Słownik Ortograficzno-Gramatyczny
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Nowy Słownik Ortograficzno-Gramatyczny

50 000 haseł, 300 000 form, zasady pisowni i interpunkcji, rozstrzyga wątpliwości związane z zapisem wyrazów i ich odmianą, uwzględnia najnowsze tendencje...

Degas i impresjoniści. T. 26
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Degas i impresjoniści. T. 26

Nowa seria, poświęcona wielkim mistrzom i kierunkom w malarstwie od średniowiecza do końca XX wieku, przedstawia kluczowe momenty w historii sztuki zachodnioeuropejskiej...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy