W książce omówiono gry społeczne prowadzone w organizacji. Dokonano analizy różnych nieetycznych zachowań, takich jak: kradzież, szantaż, sabotaż, zdrada, inwigilacja, protekcja. Zawarto również praktyczne porady dotyczące zarządzaniem zachowaniami nieetycznymi. Każdy z nas jest aktorem i posiada wiele możliwości zmieniania własnego zachowania (inaczej zachowujemy się w obecności przełożonego, kolegów z pracy, inaczej, kiedy jesteśmy sami). O tej prawdzie od dawna wiedzą socjologowie, ekonomiści, specjaliści z zarządzania. Gramy również we współczesnych organizacjach produkcyjnych, usługowych, a gry te są coraz bardziej przemyślane, perfidne. Organizacja jest teatrem, w którym wyróżnić można publiczność, scenerię, aktorów z przypisanymi rolami, reżyserów, specjalistów od naświetlenia, garderobianych. Ta metafora jest dzisiaj wyjątkowo aktualna.
Informacje dodatkowe o Gry i zachowania nieetyczne w organizacji:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
978-83-7251-716-6
Liczba stron: 212
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,