Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Ocena: 0 (0 głosów)

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?

Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0!

W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.

Informacje dodatkowe o Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2015-01-20
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324695003
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych - opinie o książce

Inne książki autora
Google Analytics dla marketingowców
Martyna Zastrożna0
Okładka ksiązki - Google Analytics dla marketingowców

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline...owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych...

Google Analytics dla marketingowców
Martyna Zastrożna0
Okładka ksiązki - Google Analytics dla marketingowców

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy