Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.
Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie
Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak
AdWords,
AdSense, systemy
CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.
Dzięki tej książce:
zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł,
będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych,
nauczysz się integrować i importować do
Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,
wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów,
uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.
Daniel Waisberg — analityk Google’a, z pasją zajmuje się popularyzacją narzędzia Google Analytics. Inspiruje specjalistów, którzy korzystają z mechanizmów podejmowania decyzji na podstawie danych. Oprócz tego Waisberg poświęca wiele czasu analizie i wizualizacji danych, opisując ciekawe i pouczające przypadki. Jest również założycielem i redaktorem strony , cenionego portalu poświęconego analizie i optymalizacji witryn internetowych.
Informacje dodatkowe o Google Analytics. Integracja i analiza danych:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2016-01-24
Kategoria: Poradniki
ISBN:
9788328318960
Liczba stron: 185
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,