Gniazdo 2

Ocena: 5 (2 głosów)
Serce pięknej Eleonory Courteney niepodzielnie należy do Ryszarda, księcia Yorku. Niestety, uboga szlachcianka wbrew swej woli musi poślubić bogatego farmera Roberta Morlanda. Mijają lata, Eleonora nie kocha męża, ale darzy go szacunkiem, razem wychowują liczne potomstwo i pomnażają rodzinny majątek. Tymczasem wybucha wojna między dwoma domami Lancasterów (czerwona róża w herbie) i Yorków (biała róża), zwana Wojną Dwóch Róż, której celem jest przejęcie sukcesji po obalonym królu. Morlandowie jeszcze się nie domyślają, jak bardzo ów konflikt zaważy na ich losach. Zwłaszcza że ścieżki życia Eleonory i jej ukochanego Ryszarda ponownie się skrzyżują...

Informacje dodatkowe o Gniazdo 2:

Wydawnictwo: Studio 96
Data wydania: 2002 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 838921301X
Liczba stron: 317

więcej

Kup książkę Gniazdo 2

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Gniazdo 2 - opinie o książce

Avatar użytkownika - mirabell3012
mirabell3012
Przeczytane:2013-06-25, Ocena: 6, Przeczytałam, Mam,
Avatar użytkownika - dona
dona
Przeczytane:2011-04-07, Ocena: 4, Przeczytałam,
Inne książki autora
Nawałnica
Cynthia Harrod-Eagles0
Okładka ksiązki - Nawałnica

Pod rządami króla Jerzego III sytuacja w Anglii powoli zaczyna się uspokajać. Fale NAWAŁNICY docierają do Ameryki, która zaczyna się domagać wyzwolenia...

Czarna róża 2
Cynthia Harrod-Eagles0
Okładka ksiązki - Czarna róża 2

Za panowania Henryka VIII (1509-1547) rozpoczyna się w Anglii okres waśni religijnych. Zrodzone na królewskim dworze konflikty sieją śmierć i zniszczenie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy